Per tal d'esbrinar-ho, vam dissenyar una enquesta online que vam enviar a través de correu electrònic o facebook perquè poguéssim arribar a tothom. Vam pasar l'enquesta a tots els tenistes que van participar en el màster provincial de Lleida. Són els vuit millor tenistes masculins o femenins de cada categoria. Com ens va semblar que encara podiem ampliar la població, vam enviar l'enquesta a altres tenistes en competició.
Entre tot es van enviar 100 enquestes de les que només es van contestar 42. Totes les enquestes es van contestar en tres dies i es van fer de manera anònima.
Mengen algun suplement energètic abans del partit?
Què mengen els tenistes durant un partit?
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada