Què diuen els tenistes sobre la seva nutrició

Un aspecte important que cal tenir en compte és el que els tenistes fan en relació a la seva alimentació. Realment es cuiden? Prenen algun aliment diferent el dia del partit? Vigilen el que mengen o quan ho mengen?

Per tal d'esbrinar-ho, vam dissenyar una enquesta online que vam enviar a través de correu electrònic o facebook perquè poguéssim arribar a tothom. Vam pasar l'enquesta a tots els tenistes que van participar en el màster provincial de Lleida. Són els vuit millor tenistes masculins o femenins de cada categoria. Com ens va semblar que encara podiem ampliar la població, vam enviar l'enquesta a altres tenistes en competició.

Entre tot es van enviar 100 enquestes de les que només es van contestar 42. Totes les enquestes es van contestar en tres dies i es van fer de manera anònima.








Mengen algun suplement energètic abans del partit?

 
Què mengen els tenistes durant un partit?



 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada